8 Mart 2010 Pazartesi

ELAZIGDA DEPREM




Bugun sabah saatlerinde malesef Elazigda deprem oldu,olenlere Allahtan rahmet diliyorum,kalanlarada acil sifalar diliyorum.
Bu sahneleri gormek istemiyoruz , ama malesef Turkiyenin depreme ne kadar hazirliksiz oldugu bir kere daha kanitlanmistir.
Deprem oldurmez ama bozuk yapilar oldurur diyolar, gercekten bu bir kere daha ispatlandi. Bu gunun guzel gecmesini bekliyorduk cunki bugun kadinlar gunu , ama malesef yine aglayan kadinlarimiz Allah geride kalanlara sabir versin :(((

8 yorum:

  1. Çok çok üzgünüm. Allah kalanlara sabır ve güç versin.

    YanıtlaSil
  2. sorma arkadşım bende sabah sabah okuyunca şok oldum allahım yaralılara şifa yakınlarını kaybedenlere sabır versin
    çok zor bir durum çok

    YanıtlaSil
  3. Esselamu aleykum,
    sevgili kardeşim,
    çok doğru bir tesbit,imtihan dünyasındayız,hepimiz bir şekilde öleceğiz,önemli olan Rabbimizin razı olacağı bir ölümle,hayır üzerinde ruhumuzu Rahmana teslim etmek...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. ALLAH YARDIMCILARI OLSUN.

    YanıtlaSil
  5. merhaba arkadaşım deprem de ölenlere Allah dan rahmet diliyorum, Allahım bir daha yaşatmasın.

    YanıtlaSil
  6. slm hepimize baş sağlığı diıer ve allahtan sabır dilerim
    elazığlı kübra dediki :

    YanıtlaSil
  7. http://gulengorucu.blogspot.com/
    arkadaslar deprem belkıde en fazla benı sarstı depremi mardinin midyat ilçesinden hissettim yataktan kalktıgım gıbı annem dedım çunku ailem elazıgda allah kımseye o anı yasatmasın sevdıklerının orada olması ve onlara ulasamamak olumden beter annemler elazıg merkezde oldukları halde evlerı catlamıs kayınvalidemler ise deprem bolgesı olan kovancılar ılcesınde aklım halen orada cunku halen artcılar oluyo bu konuya yer verdıgınız ıcın tesekkurler çok duygulandımm

    YanıtlaSil
  8. sevgili gulengorucu deprem hepimizi sarsti,biz binlerce kilometre uzakta olmamiza ramen,yureklerimiz yandi bizde buralarda yasamasakda ,yasayanlarin uzuntulerini paylastik agladik, tekrar gecmis olsun derim ,rabbim bir daha yasatmaz insallah.Ailenizin iyi olmasina sevindim ....sevgilerimle

    YanıtlaSil